سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























السلام علیک یا ساقی عطشان کربلا

 

سلام بر پیامبر رحمت سلام بر ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت

امشب شب جشن است و سرور امشب همه مسلمانان جشن میلاد می گیرند

عروس و داماد ها در این شب جشن عروسی می گیرند و............

اما غریب مدینه کجاست؟بین الحرمین؟حرم پیامبر؟قبرستان بقی؟یا در کنار مادرش زهرا؟

می نشیند کنار مادر و سر بر دامانش می گذارد از جفای ما شیعیان در حق خودش و دیگر فرزندان پیامبر می گوید و مادر عاشقانه به درد دلش گوش می کند.

امشب شب میلاد است و امروز هم مثل همیشه آفتاب سوزان نوازشگر مضجع شریف امام صادق علیه السلام است؛ اما کبوتران بقی از بعضی ها بی تاب ترند، همه شان آمده اند و اطراف مزار مبارک پر می گشایند تا با پرهایشان سایبانی باشند برای زائران سوته دل.

بار پروردگارا این توفیق را به ما بده تا بتوانیم در آینده ای نه چندان دور در کنار قبور مطهر ائمه بقی به راحتی میلاد ها را جشن بگیریم و در اعمالمان هم حق ایشان  را ادا کنیم.



نوشته شده در پنج شنبه 90 بهمن 20ساعت ساعت 2:58 عصر توسط بی نشونه| نظر

عکس شهدا را می بینیم و بر عکس آن عمل میکنیم.

 

بار ها این سوال را شنیده ام بر در و دیوار شهر دیده ام گاه ی در تلوزیون و اگر هم پیش بیاید ازرادیو اگرم چی بشه به مناسبت دهه  ی فجر یا هفته ی دفاع مقدس توی دانشگاه و مدرسه کار فرهنگی بکنن و سخنرانش  برای اینکه مجلس خالی از لطف نباشه یاد آوری کنه که «بعد از شهدا ما چه کرده ایم؟». و بعد از فرمایشات واعظ گرامی به نشان تایید این معقوله یه خورده رقاص بازی در میارن و یه چیزی هم می خورن و یه مقدارشم می برن خونه برای غایب ها.

اینم شد فعالیت عمده مردم بعد از شهداو تایید این جمله که «عکس شهدا را میبینیم و بر عکس آن عمل میکنیم»

هروقت می روم گلستان شهدا دلم می گیره آخه از کنار رودخانه می روم و همیشه کنار پل خواجو و سی سه پل پر شده از دختر و پسرهای بد حجاب که با سر و وضع نامناسب مشغول خندیدن و تفریح اند نمی دانم به چه می خندند؟شاید به حرف هایی که در جشن پیروزی انقلاب برایشان زده اند! نمی دانم اما چراااااااااااااااااااا؟؟؟؟

منم می خندم به آن مدیر مدرسه و آن حراست دانشگاهی که با توبیخ شاگردان و تنبیه و اخراج آن ها به خیال خود شاخ قول شکسته اند و کاری کرده اند کارستان اما این دانشجو و دانش آموز بعد اخراج می شود کوهی از کینه و رها می شود در جامعه ای که خرابش کرده ایم این را بدانیم که خودمان خرابش کرده ایم نه دولت کرده نه انقلاب؛خرابی ریشه اش در خانواده هایمان است اما فقط بلدیم ایراد از دیگران بگیریم.

چه زیبا گفت سهراب که:

«در چراگاه نصیحت گاوی دیدم سیر»

و ما همان گاو هستیم که فقط بلدیم در مسجدها بالا بالاها بنشینیم و گیر بدهیم به جوانک هایی که شاید از سر جوانی مدل مویشان ناهنجار است یا لباسشان و آنگونه تحقیرشان کنیم که دیگر پا در مسجد نگذارند و ما همان هایی هستیم که کباده ی دانایی می کشیم و خون شهدا را پایمال می کنیم؛  نه آن جوانک های نادان که من و تو باعث نادانی آنها هستیم.

اینجاست که باید گفت:

«اسلام به ذات خود ندارد عیبی................ هر عیب که هست از مسلمانی ماست»



نوشته شده در یکشنبه 90 بهمن 9ساعت ساعت 2:46 عصر توسط بی نشونه| نظر بدهید

السلام علیک یا علی ابن موسی ایها الرضا و الرحمة الله و برکاتة

 

آقا جان از راه دور سلام میکنم از کیلومترها دورتر از مضجع شریفتان آقا جان ای امام خوبی ها دل تنگ مسجد گوهر شاد هستم و سقا خانه ی صحن اسماعیل طلا یا امام رضا نمی دانم چه بگویم مولا که بار سنگین گناهانم اجازه نمی دهد حتی سر بلند کنم و از

آنجه که در دل است بگویم

آقاجان از همین راه دور سلام می دهم و امید وارم به همین زودی ها دوباره بیایم و بنشینم روبروی شما و بگویم از آنچه که در این مدت بر دلم رفته..........






نوشته شده در دوشنبه 90 بهمن 3ساعت ساعت 6:21 عصر توسط بی نشونه| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin